۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

لیست آهنگ های زیبای سریال تو زیبایی - You're Beautiful

http://korean-cute.sosugary.com/albums/userpics/10001/front2mm.jpg


لینک گوش دادن به آهنگهای سریال

لیست آهنگها:
01. Still / As Ever – Lee Hong Ki

02. Descend from the Sky – Miss $ ft. Oh Won Bin
03. Without Saying – 9th STREET
04. Lovely Day – Park Shin Hye
05. Promise – Lee Hong Ki ft. Jung Hwa Young
06. My Heart’s Calling – Kim Dong Wook
 
07. Without Saying – Park Shin Hye
08. Still / As Ever – A.N.JELL
09. Promise – A.N.JELL
10. Without Saying (Piano ver.) – Various Artists
11. Still / As Ever (Bossa ver.) – Various Artists

لیست آهنگها:
01 Song For A Fool - Park Sang Woo

02 Without Words - Jang Geun Suk
03 What Should I Do - Park Da Ye
04 Good Bye - Jang Geun Suk
05 Lovely Day (Acoustic Ver.) - Park Shin Hye
06 What Should I Do (Inst.)
07 Good Bye (Inst.)
08 Song For A Fool (Inst.)


۴ نظر:

ناشناس گفت...

ali bod kheili merC :)

foroogh گفت...

MER30
AYVAL

ناشناس گفت...

سلام به مرضیه جون و منصوره جون بابت وبلاگ خوبتون... بچه ها من چند تا سوال دارم. من بعد از دیدن سریال تو زیبایی خیلی دنبال آهنگ چیکار کنم بودم اما همه جا لینک دانلود این آهنگ رو با صدای پارک شین هی گذاشتن در صورتیکه توی سریال اونجایی که گومی نام داره از تایکیونگ روبه روی آکواریوم خداحافظی می کنه این آهنگ رو با صدای موهواران میذاره که خیلی قشنگ تر از صدای پارک شین هی هستش. من دلم می خواد آهنگ چیکار کنم رو با صدای موهوا ران دانلود کنم ...و یه سوال دیگه اینکه چرا نمیشه این آهنگ ها رو به صورت تکی دانلود کرد و به صورت فایل زیپ همش رو میشه دانلود کرد و اینکه چرا پایین لینک دانلود نوشته ost ؟ یعنی فقط آهنگ های خالی هستن و صدای خواننده روش نیست؟؟؟؟؟ ممنون میشم جواب بدید

ناشناس گفت...

بچه ها من اون آهنگ رو می خوام که وقتی جرمی با شاهزاده اما رو توی باغ نشون میده دارن می رقصن میزنهو خیلی قشنگه لطفا راهنماییم کنید